Loading...

اخبار

برترین بازی‌های متاورسی در سال 2022

نوشته شده در : 2022/09/14 - 00:00
دنیای متاورس، مدتی است که نام خود را سر زبان‌ها انداخته‌است. می‌خواهید درباره ابعاد مختلف این دنیای شگفت‌انگیز بیشتر بدانید؟ پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.
بازی‌های متاورس، علاوه بر سرگرم کردن شما، می‌توانند منبعی برای کسب درآمد هم باشند. بازی‌های متاورسی در میان کاربران، محبوبیتی روزافزون پیدا کرده‌اند و هر روز به تعداد طرفداران آنها اضافه می‌شود. در این مقاله، به چندین بازی متاورسی که می‌توان از طریق آنها درآمد به دست آورد، می‌پردازیم. 
چگونه از بازی‌های متاورسی، کسب درآمد کنیم؟
همان‌طور که در مطالب قبلی هم گفتیم، متاورس دنیایی شبیه‌سازی شده از دنیای واقعی است. بنابراین بسیاری از پدیده‌هایی که در دنیای واقعی می‌بینیم در دنیای متاورس ما به ازا دارند. برای دستیابی به درآمد در بازی‌های متاورسی، می‌توانید به ایجاد NFT بپردازید. در متاورس، تمامی اقلام بازی به شکل NFT هستند. می‌توانید این اقلام را بسازید و آنها را به بازیکن‌های دیگر فروخته و به درآمد دست پیدا کنید. البته به شکل‌های دیگری هم می‌توان در بازی‌های متاورسی به درآمد رسید که در این مقاله، به آنها هم خواهیم پرداخت. 
بازی متاورسی دسنترالند (Decentraland)
یکی از بازی‌های محبوب دنیای متاورس، Decentraland است. اصل این بازی بر مبنای دارایی‌های دیجیتالی به نام land و خرید و فروش آنهاست. علاوه بر خرید و فروش زمین، می‌توان به توسعه و ساخت‌و‌ساز هم در این بازی دست زد. توکن اصلی این بازی، MANA نام دارد که جز حیاتی این بازی می‌باشد. 
متاورس
 
بازی متاورسی SandBox (سندباکس) 
از محبوب‌ترین بازی‌های متاورسی است که در آن، می‌توانید اقلام مختلفی را بسازید و مالک آنها شوید. سپس برای کالای خود، مشتری پیدا کرده و اقلام را به آنها بفروشید. دلیل محبوبیت گسترده این بازی، ظاهر بصری جذابش است. راه دیگر کسب درآمد در این بازی، توسعه و فروش بازی‌های مدنظرتان است. البته کسب درآمد در بازی سندباکس، محدود به این دو مورد نمی‌شود و راه سومی هم وجود دارد. می‌توانید با کمک ابزاری به نام VoxEdit، دارایی‌های دیجیتال تولید کنید و از فروش آنها، درآمد کسب کنید. 
بازی متاورسی

بازی متاورسی استار اطلس (StarAtlas)

این بازی، توکن مخصوص به خود به نام ATLAS را دارد. تم فضایی این بازی، به جذابیت آن افزوده‌است. کاربر در این بازی، سوار یک سفینه فضایی شده و به اکتشاف در دنیا می‌پردازد. در این بازی، امکان تعامل با بازیکن‌های دیگر هم وجود دارد و این به خاطر سبک MMO آن است. همچنین می‌توانید برای خود یار پیدا کنید و تیم تشکیل دهید و با تیم‌های دیگر، به رقابت بپردازید. این بازی، یک ماجراجویی کامل است! چون در آن می‌توانید به گشت‌و‌گذار در کهکشان پرداخته و منابع طبیعی را استخراج نمایید. 
بازی متاورسی
بازی متاورسی اکسی اینفینیتی 
این بازی در سال 2018، عرضه شد و تاکنون، کاربران زیادی را به سمت خود کشانده‌است. در این بازی، کاربران موجوداتی به نام اکسی را پرورش داده و سپس توسط آنها، با اکسی‌های دیگر، مبارزه می‌کنند.  سازندگان این بازی، ایده آن را از بازی Pokeman، الهام گرفته‌اند. شیوه کسب درآمد از طریق این بازی هم مشابه بازی‌های قبلی است و کاربران می‌توانند NFT دریافت کرده و از فروش آن، پول به جیب بزنند. 
بازی متاورسی
بازی متاورسی همسایه من آلیس
در این بازی نسبتا ساده، کاربران زمین خود را ساخته و در آن به فعالیت‌های مختلف می‌پردازند. همچنین می‌توانند در این فضا، به برقراری ارتباط با همسایگان خود بپردازند و اقلام مختلف ساخته دست خودشان را به آنها بفروشند و از آنها، توکن دریافت نمایند. نام توکن این بازی، Alice است. 
بازی متاورسی
بازی متاورسی لایت نایت 
این بازی در حقیقت نسخه متاورسی بازی Fortnite است. نکته جالب در مورد آن، دارا بودن قابلیت پشتیبانی از ارز دیجیتال بیت‌کوین است. لایت نایت در رده بازی‌های نسبتا ساده قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توان آن را یاد گرفت. جایزه کاربران در این بازی، ارز دیجیتال بیت‌کوین است. 
بازی متاورسی
بازی متاورسی Wilder world 
در این بازی هم مانند بازی‌های قبلی که از آنها نام بردیم، کاربران امکان خریداری اقلام مختلفی همچون پوشاک، خودرو و .... را دارند. ویژگی منحصر به فرد این بازی، توکن اختصاصی آن است که Wild نام دارد و یکی از قدرتمندترین توکن‌ها در میان بازی‌های متاورسی را دارا می‌باشد. 
بازی متاورسی
بازی متاورسی UFO Gaming
این بازی این روزها طرفداران زیادی دارد و نام آن را زیاد از زبان گیمرها می‌شنویم. در این بازی، کاربر به چندین سیاره مختلف سفر کرده و در هر یک، بازی مخصوص به آن را انجام می‌دهد. امکان خرید زمین که در این بازی وجود دارد در قالب NFT صورت می‌گیرد. توکن مخصوص به آن، UFO نام دارد. 
بازی متاورسی
بازی متاورسی ایلیویوم 
ایلیویوم روی بلاک‌چین اتریوم، توسعه داده‌شده است. فضای این بازی، شامل دنیای شگفت‌آوری می‌شود که کاربر در آن آزادانه به ماجراجویی پرداخته و موجوداتی به نام ایلیویوم را شکار می‌کنند. طراحان بازی، آن را با چنان ظرافت ساخته‌اند که کاربر حین بازی، حس بودن در محیطی واقعی را دارد. انتظار می‌رود ایلیویوم در صدر پرمخاطب‌ترین بازی‌های متاورسی قرار بگیرد. 
بازی متاورسی

بازی متاورسی stepN
ماهیت اکثر بازی‌های کامپیوتری این است که کاربر را ملزم به یک جا نشستن کرده و تحرک او را به صفر می‌رسانند. برتری استپ ان، این است که دقیقا برعکس بازی‌های دیگر، کاربر را به فعالیت و جنب‌و‌جوش وا می‌دارد. در این بازی، شما بند کفش‌های ورزشی NFT خود را بسته و با پیاده‌روی در فضای باز، ارز بازی می‌گیرید. 
بازی متاورسی
لطفا در قسمت کامنت‌ها، از تجربه خود در زمینه بازی‌های متاورسی برای کاربران فیلیشا بنویسید. آیا تا به حال از این طریق، کسب درآمد کرده‌اید؟

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!